Nazywam się Aleksandra Kiesińska i jestem profesjonalną wirtualną asystentką z ponad 8-letnim doświadczeniem w zarządzaniu dokumentami, organizacji pracy i obsłudze klienta.
Moja misja to pomoc przedsiębiorcom w uporządkowaniu ich codziennych obowiązków, by mogli odzyskać czas na rozwój i swoje pasje. Z naturalnym talentem do organizacji, intuicyjnym podejściem oraz dbałością o szczegóły tworzę harmonię w Twoim biznesie.
Przez lata pracy w branży finansowej zajmowałam się m.in. obsługą kredytów hipotecznych, przygotowywaniem dokumentacji, współpracą z pośrednikami i deweloperami oraz budowaniem relacji biznesowych. Dzięki temu doskonale rozumiem potrzeby firm działających w różnych sektorach i potrafię skutecznie usprawniać procesy administracyjne.
Zwracam uwagę na najmniejsze detale, dzięki czemu wszystkie zadania są wykonywane perfekcyjnie.
Dotrzymuję terminów i dbam o to, by wszystkie zadania były wykonane na czas.
Posiadam naturalny talent do organizacji, który pozwala mi skutecznie zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie.
Jako wirtualna asystentka oferuję wsparcie administracyjne online, ale także tworzę angażujące treści na blogi oraz media społecznościowe, dbam o oprawę graficzną dostosowaną do marki, pomagając firmom budować profesjonalny wizerunek w sieci.