Skuteczne planowanie spotkań, przypomnień oraz zarządzanie kalendarzem to klucz do sukcesu w każdym biznesie. Zarządzanie czasem staje się łatwiejsze, gdy masz pewność, że wszystkie terminy są zoptymalizowane i dostosowane do zmieniających się potrzeb. Jako wirtualna asystentka oferuję elastyczne planowanie spotkań, które pozwala na szybkie dopasowanie do harmonogramów Twoich partnerów biznesowych i klientów.
W ramach usług organizacji spotkań, oferuję kompleksową obsługę, w tym:
Rezerwację sal konferencyjnych,
Organizację platform wideo (Zoom, Google Meet itp.),
Wynajem sprzętu i innych zasobów.
Dzięki moim usługom zarządzania spotkaniami możesz skupić się na samej pracy, a nie na logistyce. Dodatkowo, kompleksowa organizacja logistyczna obejmuje dojazdy, noclegi, catering i inne potrzeby związane ze spotkaniami służbowymi czy konferencjami.
Błyskawiczna reakcja na zapytania to klucz do utrzymania pozytywnych relacji z klientami. Oferuję profesjonalną obsługę klienta, reagując na zapytania e-mailowe, telefoniczne oraz przez media społecznościowe. Moje usługi obejmują również:
Przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów,
Tworzenie i aktualizowanie bazy danych klientów,
Archiwizowanie informacji o sprawach i projektach,
Monitorowanie postępu spraw oraz raportowanie wyników.